Incentive rejser
Hvad og hvorfor?

Medtænker din virksomhed rejser som en del af strategien for at fastholde, motivere og tiltrække medarbejdere?
Hvis ikke, så burde den måske læse med her.

En by på en klippe med udsigt over havet ved solnedgang

Hvad er incentive rejser

Flere og flere virksomheder har indset, at der er behov for at tænke alternativt for at fastholde og tiltrække de bedste medarbejdere. Her er incentive rejser et populært værktøj.

Slår man incentive op i dansk-engelsk ordbogen, står der ’incitament, tilskyndelse’. I rejsebranchen er incentive rejser navnet på den kategori af erhvervsgrupperejser, hvor virksomheder inviterer deres medarbejdere på rejser som anerkendelse, belønning og motivation.


Two people are riding bicycles on a bridge in a city


Hvorfor prioritere incentive rejser

I mange brancher er der hård konkurrence om de stærkeste kandidater, og det er derfor afgørende for den enkelte virksomhed at være i stand til at motivere medarbejderne og tiltrække nye kræfter.

Erfaringer og undersøgelser viser, at incentive rejser virker. Prioriteringen af incentive rejser skaber et stærkere socialt sammenhold i medarbejderstaben, og anerkendelsen er med til at skabe glade medarbejdere, som igennem øget motivation performer bedre, har større loyalitet over for arbejdspladsen og bidrager til at booste virksomhedens employer brand.


En person holder et forstørrelsesglas over et kort med nåle på

Professionel organisering

Jeres medarbejdere er sikkert vant til at rejse, og de vil derfor have forventninger til et unikt indhold og en professionel organisering.

Det kræver meget tid, stor erfaring og et internationalt netværk at skabe den perfekte rejse for en større gruppe. Derfor kan det være klogt at arbejde sammen med en rejsepartner, som står for aftaler, bestillinger og den praktiske afvikling.

Two people are riding bicycles on a bridge in a city


En af vores kunder siger

”Vi prioriterer rejserne, fordi det styrker relationerne. Vores virksomhed er geografisk spredt, og derfor skaber rejserne med Travel Sense stor værdi i samarbejdet mellem kontorer og regioner. Værdien kan jo ikke måles direkte på bundlinjen, men vi er ikke i tvivl om, at årsagen til vores vækst og positive resultater blandt andet skyldes de stærke interne relationer. Vi er derfor også allerede i gang med planlægningen af vores næste tur med Travel Sense.”


 Hos Travel Sense har vi erfaringen, netværket, forsikringerne, ekspertisen og de gode ideer – og vi hjælper gerne.


Kontakt os og hør mere om mulighederne.
Tlf.: +45 70230656

E-Mail: Camilla@travelsense.dk